Olvasóim:))

2013. december 22., vasárnap

Bemutatkozás

Név: Luna Martin.
Érdeklődési kör: Lényegében mindig az, ami felkelti az érdeklődésemet/figyelmemet.
Magamról: Szeretek olvasni, néha könnyen, néha nehezen barátkozom. Nem vagyok valami féltékeny típus, de van amikor kitör belőlem a gondolatom. Van pár barátom, de feltalálom magam nélkülük is. Ez persze nem azt jelenti hogy nem szeretem őket, csak szimplán azt, hogy megvagyok nélkülük is. 
Édesanyám a születésem után 4 hónappal elhagyott, szinte semmit sem tudok róla. Apuval élek, egy nyugalmas kis helyen, egy erdőhöz közel, ahol az idő múlása nem számít sokat. Egyébként apa vadász, így gyakran megy ki az erdőre körülnézni. Olyankor én egyedül vagyok a házban, vagy tv-t nézek, vagy olvasok, vagy éppen azt csinálom amihez kedvem van. Iskolába csak néha járok be, nem kötelező. Mindig milyen kedvem van. Nem vagyok fényes tanuló, de az átlagom négyesnél kezdődik. A tanárok bírnak, főleg azért mert rám tudnak sózni pár versenyt. Bár..ha jobban belegondolok, az nem árt, ha fejlesztem a tudásom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése